Regulations

 

1. Informacje ogólne

 

 - Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji i reklamacji w Szkole Morskiej w Gdyni Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Polskiej 13A, NIP: 586-12-55-980, tel. 58 621-74 75,
e-mail: szkola@morska.edu.pl

 - Ceny podane na stronie Szkoły Morskiej w Gdyni Sp. z o.o.  www.morska.edu.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Transakcja jest zawierana w walucie PLN.
- Umowa rezerwacji zawierana jest z firmą Szkoła Morska w Gdyni Sp. z o.o.

 

2. Reklamacje

 

- Jeśli Klient w trakcie trwania usługi stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z warunkami rezerwacji i opisem usługi/produktu zamieszczonym na stronie internetowej Szkoły Morskiej w Gdyni Sp. z o.o.), powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi (bezpośrednio w biurze Szkoły Morskiej w Gdyni Sp. z o.o., mailowo pod adresem szkola@morska.edu.pl lub telefonicznie pod nr tel. 58 621-75-41)
- Czas rozpatrzenia złożonej reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
- Ewentualny zwrot środków, w wyniku złożenia reklamacji, nastąpi w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany)

 

 3. Anulowanie rezerwacji

 

- Rezerwację można anulować zgłaszając ten fakt w biurze Szkoły Morskiej w Gdyni Sp. z o.o.,  drogą mailową (szkola@morska.edu.pl) lub osobiście w godzinach od 08.00 do 16.00 w dni pracy biura Szkoły Morskiej w Gdyni.
- Anulowanie rezerwacji jest bezpłatne, jeśli rezerwacja będzie anulowana przed rozpoczęciem wykonywanej usługi. W przypadku niepojawienia się Klienta na konferencji w dniu jej rozpoczęcia Szkoła Morska w Gdyni Sp. z o.o. może obciążyć Klienta pełną ceną za zarezerwowane miejsce i może zaliczyć na ten cel wpłacone kwoty tytułem dokonanej wcześniej rezerwacji.
- Jeżeli z tytułu anulowania rezerwacji Klientowi przysługuje zwrot środków, nastąpi to w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany) w terminie 7 dni.
- W celu zagwarantowania rezerwacji wymagane jest dokonanie przedpłaty za pośrednictwem systemu płatności online.

 

4. Dane osobowe

 

- W trakcie dokonywania rezerwacji Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Szkoły Morskiej w Gdyni Sp. z o.o.
- Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. Klient ma możliwość założenia konta użytkownika w systemie rezerwacji Szkoły Morskiej w Gdyni Sp. z o.o., dzięki któremu będzie mógł dokonywać rezerwacji także innych zajęć w innych terminach z systemu Szkoły Morskiej w Gdyni Sp. z o.o., bez ponownego podawania swoich danych osobowych.
- W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29.08.1997 roku ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), Klient ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

 

5. Płatności online

 

- Operatorem płatności online jest Krajowy Integrator Płatności S.A., Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, Regon 300878437.

 

6. Ustalenia końcowe


- Umowę rezerwacji uważa się za zawartą z chwilą wysłania na podany przez klienta adres e-mail potwierdzenia zapisu na konferencję.

- Klient odpowiedzialny jest za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Szkoła Morska w Gdyni Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza danych lub nieprawidłowy wybór terminu zajęć.
- Zaznaczenie opcji „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin rezerwacji w Szkole morskiej w Gdyni Sp. z o.o. oraz warunki oferty” oznacza, iż Klient zapoznał się z Regulaminem rezerwacji, rozumie jego postanowienia, wyraża zgodę na warunki w nim umieszczone oraz akceptuje warunki wybranej oferty. Brak takiej akceptacji spowoduje brak możliwości dokonania rezerwacji online.